C1 Rumanía

Scoala Gimnaziala Valisoara

Diari del Viatge a Valisoara

Dilluns, 7 de desembre de 2015. Viatge d’anada en avió: Alacant-Eindoven (Holanda)- Cluj-Napoca (Romania). Després trasllat amb autobús fins a la població Valisoara, a la regió de Jud. Hunedoara (TRANSILVÀNIA!!!!!!!!!!!). Eixida a les 7:00 h i arribada a les 20:00 h.

Dimarts, 8/12/2015. Visita a l’escola i voltants, fem tallers:

· Per a professors: Metodologies per a treballar amb alumnes que tenen necessitats educatives especials
Tradicions romaneses: vestimenta i brodats.
· Per als alumnes: Música i balls populars romanesos

Dimecres 9

· Matí: visita a la ciutat de Brad (Museus de l’Or, Etnogràfic i esglésies de diverses religions: ortodoxes, romanes i greco-romanes).
· Vesprada: visita a Tebea i al Monestir de Crisan.

Dijous 10.

· Matí: visita al Castell del Corvins en Hunedoara (típic de TRANSILVÀNIA).
· Vesprada: ciutat de Deva, museu de les civilitzacions dàcia i romana i visita a la fira de Nadal.

Divendres 11.

· Matí: Tallers per als professors i alumnes: “Anàlisi dels sistemes educatius dels països participants” i presentació dels treballs sobre “Les tradicions del Nadal i el Ramadan”. Interpretació de nadales i balls populars de Romania per part de tots els alumnes participants.
· Vesprada: festival per la inclusió.

Dissabte 12, tornada a Alacant. Fem el viatge al revés, esta vegada, via Londres.