ERASMUS+ . 2º MEETING “ ALLTOGETHER FOR INCLUSION” ALTER PROJECT.

VILNIUS, V. KACHIALOV GYMNASIUM.  DEL 5-AL 12 DE MARÇ 2016

1.- Preparació del viatge a Lituània

Activitats realitzades amb els alumnes de 1r de l'E.S.O. i la seua tutora Ana González

2.- Cap de setmana  a Londres

3.-Acollida en el centre:

A) Concert

B) Classe de llengua lituana

C) Visita al centre de la ciutat

4.-  A) Excursió al castell de “ Tratai”

B) Concert de dansa.

5.- Mercat ambulant solidari,

6.- Visita de Kaunas

ERASMUS+. Action KA2. ALL TOGETHER FOR INCLUSION (ALTER)

DIARI DEL VIATGE a Valisoara (Romania), del 7 al 12 de desembre 2015.

Dilluns, 7 de desembre de 2015. Viatge d’anada en avió: Alacant-Eindoven (Holanda)- Cluj-Napoca (Romania). Després trasllat amb autobús fins a la població Valisoara, a la regió de Jud. Hunedoara (TRANSILVÀNIA!!!!!!!!!!!). Eixida a les 7:00 h i arribada a les 20:00 h.

Dimarts, 8/12/2015.

Visita a l’escola i voltants, fem tallers:

• Per a professors:
    • Metodologies per a treballar amb alumnes que tenen necessitats educatives especials.
    • Tradicions romaneses: vestimenta i brodats
  • Per als alumnes: Música i balls populars romanesos.

Dimecres 9.

Matí: visita a la ciutat de Brad (Museus de l’Or, Etnogràfic i esglésies de diverses religions: ortodoxes, romanes i grecoromanes).

Vesprada: visita a Tebea i al Monestir de Crisan.

Dijous 10.

Matí: visita al Castell del Corvins en Hunedoara (típic de TRANSILVÀNIA).

Vesprada: ciutat de Deva, museu de les civilitzacions dàcia i romana i visita a la fira de Nadal.

DINAR VEGETARIÀ ELABORAT I SERVIT PELS FRARES DEL MONESTIR DE CRISAN.

Divendres 11.

Matí: Tallers per als professors i alumnes: “Anàlisi dels sistemes educatius dels països participants” i presentació dels treballs sobre “Les tradicions del Nadal i el Ramadà”. Interpretació de nadales i balls populars de Romania per part de tots els alumnes participants.

Vesprada: festival per la INCLUSIÓ.

Obsequi de mel acabada de tallar per part del director del centre (dels seus ruscs).

Dissabte 12, tornada a Alacant. Fem el viatge a l'inrevés esta vegada, via Londres.

La setmana passada van tenir lloc les votacions per al logo del projecte. El guanyador va resultar ser el logo italià.

"El logotip guanyador d'entre els realitzats en l'institut va ser obra de Jonathan Liébana de 2n de BAC B"

Imatges de les votacions